Yang Baru…

Salam Semua…

Hari Isnin datang lagi. Pastinya setiap dari kita punya pelbagai cerita menarik untuk ditafsirkan.

Hujung minggu aku berjalan seperti biasa. Tidak ada banyak bezanya dengan hujung2 minggu sebelum ini. I love my weekend so much…

ok.. Back to our topic… aku baru dapat anak buah baru…  Nur Qaireen Amani… Menambahkan kemeriahan dalam keluarga kami. Thanks Allah for his kindness… dsc013871

Sebenarnya banyak yang aku harap dan rancang akan terlaksana dalam masa terdekat ini. Macam biasalah, kita sebagai manusia ni bleh merancang dan terus merancang.

Dalam kesempatan ini gak aku nak ucapkan terima kasih pada rakan-rakan yang dah pun memberi ucapan selamat hari lahir padsa aku tempohari(160ct 2008). Terima kasih pada sahabat2 yang selalu ada dengan aku pada masa susah dan senang. Semoga semua yang kita impi dan harapkan, akan menjdai kenyataan. Biar kita buktikan pada semua, tak semua mimpi itu mustahil. Sesuatu kejayaan pasti bermula dengan satu mimpi dan impian berserta usaha yang tak mengenal henti.

1 Komen

  1. virtue_guy84 said,

    11 November 2008 pada 6:59 am

    comei anak menakan hang…hehe….


Tinggalkan Jawapan

