Hafiz Mahadzir kini di Facebook..

Agak lama jugak aku tidak membuat sebarang catatan disini. ‘ketersibukkan’ membuat aku suntuk waktu untuk membuat catatan disini. bukan tak ingat pada ‘teman’ istimewa aku yang satu ini, tapi masa yang tidak mencukupi.

Alhamdulillah hari ini aku punya masa yang agak banyak untuk dihabiskan di hadapan notebook aku ni… Hari ni bermula dengan cukup baik. Aku telah berjaya melakukan satu aktiviti yang aku sendiri rasa macam was dengan kemampuan aku selama ini… Bukan buat apa sgt pun… Cuma g hiking kat Klang Gates. Its amazing… Cuma keadaan muka bumi disitu mmg membuatkan aku kecut perut…. dari puncak tu bleh nampak seluruh KL… memang best…

Aku nak announce kat korang yang sekarang ni ada teman baru… nama dia…. ermm malu laaa..heheh nama dia Facebook..heheh so kalo korang ada FB, add laa aku k… search for hafiz Mahadzir…

Dalam bulan ini aku ada beberapa perancangan yang akan dilaksanakan dan harap2 semua perancangan dapat disempurnakan dengan baik. So dari masa ke semasa aku akan update disini dan FB semestinya. Aku juga merancang untuk membuat pengisian yang lebih mantap untuk blog ini. Antaranya sambungan kepada ‘isu nasi separuh’ yang pernah aku bincangkan sebelum ini, menu makanan sedap & sihat(kalo bleh aku akan usahakan dengan kandungan kalori, kalo xsempat uols cari aja dalam cekodok.com), disamping iu juga aku akan cuba bawa isu2 seperti persepsi negatif tentang gym & lain2 lagi. Semuanya dalam keluaran akan datang.

Jumpa lagi ok…. daaaa

Tinggalkan Jawapan

