suka hati masing2… :)

Salam semua… dalam kiriman sebelum ni aku ada bercerita pasal gym kan? ermmm ada gak laa aku dapat feedback yang mengatakan gym merupakan satu pembaziran. bagi aku terpulang lah pada pendapat masing2… kalo anda rasa berjoging sudah mencukupi, teruskan laaa.. tiada paksaan… setiap individu punya pendapat yang berbeza… dan bagi aku pelaburan untuk kesihatan, tiada istilah pembaziran tidak ada dalam kamus hidup aku… jadi maaf laah yer..hehe

oklah aku sambung lagi nnt ok.. daaaa

1 Komen

  1. pheez said,

    5 Mac 2009 pada 4:33 pm

    peduli apa org nk kata…. tgk hasil aku g gym… hehehe


Tinggalkan Jawapan

