bloggers dont write everyday!

self pic before & after

self pic before & after

Salam semua… thanks to all my gentle readers. Maaflah sekiranya saya gagal untuk update anda dengan kerap. Bukan tak nak, tapi kurang berkesempatan. seperti anda sedia maklum, seperti anda sedia maklum. Sebagai penulis blog, saya cuba pastikan setiap tulisan yang ditulis akan memberi kebaikan kepada anda semua. Jadi jika tidak ada idea yang dirasakan bernas dan bersesuaian, adalah baik untuk saya rehatkan diri dari membuat sebarang catatan disini.

Gambar diatas merupakan salah satu koleksi gambar dalam simpanan saya untuk di kongsi bersama anda. Hampir setahun saya berusaha keras di gym dan menjaga diet yang seimbang, Alhamdulillah saya berjaya menurunkan berat badan kepada berat yang ideal.

Rahsianya mudah sahaja! seperti catatan saya yg sebelum ini. Amalkan diet yang praktikal & bersesuaian. Bukan crash diet! Disiplin mesti ada.

Nak tahu lebih lanjut?

Mungkin anda ingin bertanya soalan secara peribadi tentang amalan diet yang sihat, cara senaman dan sebagainya sila hubungi saya di hafiz.mahadzir@gmail.com setakat yang saya mampu, saya akan bantu anda. Saya juga pernah OBES!🙂

Tinggalkan Jawapan

