Bersedia untuk marathon yang kedua….

Hari ni merupakan hari yang cukup mendebarkan buat aku. Esok (16th May 2010) merupakan larian kedua aku untuk marathon. Marathon kali ini di lihat agak berbeza dengan yang pertama. Kerana cabarannya ialah melalui bukit2 di sekitar Bukit Tunku. ‘Qualifying Time’ ialah 1 hour 45 min. Itulah cabarannya. Setakat ini aku hanya mampu lakukan sekadar ‘border line’. Jelaslah bukan catatan yang terbaik. Bak kata sifu aku, if u want to run fast, u shd think fast…. Jadi apa aku nak kena buat ni? Ada kurang lagi 24 jam saja.

Berbekalkan latihan 2 kali seminggu di gym dan sekali seminggu di sekitar Bukit Tunku. Latihan intensif ini telah bermula kira2 sebulan yang lalu. Aku nekad untuk buat yang terbaik dan yakin pada kemampuan diri ini.

Doakan semua berjalan lancar. Posting seterusnya aku akan upload pic event.

Tinggalkan Jawapan

