Buffet Ramadan 2022 – Seri Pacific Hotel

Kalau korang masih tercari kat mana nak berbuka dengan kawan2 untuk Ramadan tahun ni, apa kata korang pilih untuk berbuka di Seri Pacific Hotel KL.

Menu yang paling memikat hati Hafiz mestilah Chicken Mandi ni. Bau dia dari jauh dah boleh bayangkan kesedapanya.

Menu yang disediakan agak banyak dan semuanya sedap2. Korang temgok lah gambar2 kat bawah ni dan selamat mejamu mata..heheh

Terliur tak tengok? Kalau korang tengok masa bulan puasa nanti mesti lagi terliur kan?hehe

Venue : Seri Pacific Hotel KL

RM150nett per pax

Buffet bermula 4 April – 1 May 2022

Untuk tempahan & pertanyaan:

Whatsapp +601121753626

Alamat : Seri Pacific Hotel, Jalan Putra, KL

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.